Indicators on סמארטפון כשר לילדים You Should Know

Wiki Article

צרכנות ירוקה? יש דבר כזה. פואנטה חדשות צרכנות מביא את כל החדשות על צרכנות אחראית, תחבורה שיתופית, הפחתת זיהום אוויר, צמצום פלסטיק, הפחתת שימוש במוצרים חד פעמיים, מיחזור והגנת הסביבה

מנוע החיפוש בול מציג לא מעט וואריאציות של חיפושים לדוגמא חיפשתם פלאפון רק עם וואטסאפ והמנוע החכם שלנו הציג לכם מתוך מאגר עצום של אתרים את המידע מכל המנועים בעולם.

מעמד @יהודי פשוט נערך לאחרונה על ידי @יהודי-פשוט

מצעים לילדים ולילדות: טיפים לקנייה, מחירים ומבצעים שווים

כתבות על טיסות, יעדים חדשים, חברות תעופה, קניות בחו"ל, השכרת רכב, מחירי כרטיסים, מטבע חוץ ועוד.

במכשירים החדשים וודאי זה לא אפשרי כי זה נועל את הבוטלאודר

אנשים רבים לא מתחברים לכל הקטע של שעונים חכמים ולא מבינים מה בכלל הטעם לקנות אותם. ... זמן וליהנות מגישה נוחה לשיחות, הודעות וקבצים אחרים בטלפון הנייד שלכם.

ס סים כשר @יהודי פשוט נערך לאחרונה על ידי @יהודי-פשוט

אין מיון למיין לפי אלפבתי: א עד ת למיין לפי אלפבתי: ת עד א למיין לפי מחיר זול לגבוה למיין לפי מחיר: מגבוה למחיר זול למיין לפי פופולריות מיין לפי מבצע: מחיר זול לגבוה מיין לפי מחיר מבצע: מהגבוה לנמוך

מטריה הפוכה במחיר שווה במיוחד – מטריה מתהפכת למניעת טפטוף

אנו דואגים לבצע חסימה של התוכן במידה ואנו מזהים אפליקציה שמציגה תוכן בלתי ראוי, תוך שמירה על תקינות העבודה באפליקציה. החסימה אפקטיבית לכלל המשתמשים וזאת גם לאחר שביצעו את רכישת המכשיר וללא כל פעולה נדרשת מצד המשתמש עבור טלפון כשר עם וואטסאפ. איזה עסקן מתאים לך?

תנו לגדול על שקט

כתבות על כל מה שקורה בתחומים הצרכניים שנוגעים לכיס שלנו

לא פוסל גם אפשרות של טלפון ????? ????? ???? ??????? חכם מסורס, אבל נראה לי טלפון טיפש יעשה את העבודה באותה מידה, ... אין להם בכיתה עדיין טלפונים, בטח לא וואטסאפ.

Report this wiki page